Telefoonnummer: 070-3615146

Klachtenprocedure

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier (te vinden via onze praktijkwebsite of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. 

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Is uw klacht na bovenstaande acties niet opgelost, dan kunt u een klacht indienen bij de Centrale Klachtencommissie van de praktijk

Contact

Parodontologische Kliniek Den Haag
Koninginnegracht 56
2514 AE  Den Haag

Tel: 070-3615146
E-mail: info@paro-denhaag.nl

 

Telefonische bereikbaarheid
Maandag:
7:45 - 16:30
Dinsdag:
7:45 - 16:30
Woensdag:
7:45 - 16:30
Donderdag:
7:45 - 16:30
Vrijdag:
7:45 - 16:30
Zaterdag:
Gesloten
Zondag:
Gesloten
Wat kunt u verwachten bij een bezoek aan onze praktijk?

© 2020, Parodontologische Kliniek Den Haag | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd februari 2021