Klachtenregeling

Klachten procedure

Uiteraard doen alle medewerkers van de Parodontologische Kliniek Den Haag hun uiterste best om u goed te helpen. Meestal lukt dat ook. Indien u niet tevreden bent of een klacht heeft proberen wij samen met u tot een oplossing te komen. Een goed gesprek neemt vaak al veel onvrede weg. Indien wij er samen niet uitkomen dan kunt u de volgende procedure volgen:
Uw klacht kunt u per e-mail (info@paro-denhaag.nl) of post aan ons versturen t.a.v. onze klachten- functionaris Mevrouw W.T. Kloek.

Vermeld hierbij a.u.b. de volgende zaken:
Uw naam, geboorte datum en telefoonnummer.
Een omschrijving van de klacht
Indien de klacht een factuur betreft graag het factuurnummer vermelden waarop de klacht van toepassing is.

U ontvangt binnen 1 week een bevestiging van ontvangst van uw klacht.
Uw behandelend parodontoloog zal binnen 6 weken uw klacht behandelen.

Bent u hierna nog niet tevreden met de uitkomst dan kunt u zich wenden met uw klacht tot de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde; onze klachtenfunctionaris kan u –indien gewenst- hierover informeren. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling van de KNMT zijn geen kosten verbonden (Download hier de folder KNMT Klachtenregeling – pdf)